Thursday, September 8, 2011

Щоб написати писанку не варто чекати Великодня

Щоб написати писанку не варто чекати Великодня ;) Чи не так?  Ми завжди все  починаємо з понеділка, але навіщо все відкладати до "особливих дат". Щоразу на етно-виставках та фестивалях я зустрічаюся з чудовою Майстринею-писанкаркою Оксаною Білоус її роботи просто зачаровують своею "простотою" та вишуканістю. Біля майстрині завжди юрба дітей та зацікавлених...і хочеться, щоб писанкарством захопилися люди, які раніше не зустрічалися з цим напрямком мистецтва. Однак сьогодні я вирішила, що теж хочу спробувати написати свою писанку і я це зробила :)


Пам'ятаю, в школі  №117 на уроці Народознавства вчителька задала нам домашнє завдання "написати писанку". Розказала як зробити писачок, де знайти паличку-тримач. Однак, майже всі прийшли з невиконаною роботою. Я ж прийла з "писанкою", яку розписала маминим лаком для нігтів. На той час мені здавалося, що це чудовий варіант - і фарба з яскравими кольорами, і пензлик, і висихає дуже швидко :) Сьогодні ж я спробувала все "по-справжньому" зі свічкою, фарбами...

 
Ну жо ж, початок покладено...тепер маю час потренуватися  і набити  руку, щоб до Великолдня написати вже свої власні писаночки. Бажаю кожному спробувати написати Свою писаночку ... це одне з тих магічних занять, ща нагадують медитацію і дуже заспокоюють :)

No comments:

Post a Comment