Wednesday, October 12, 2011

А що у ляльки-мотанки в голові?

Кожен другий вважає, що в голові у ляльки-мотанки вата.Сьогодні різні майстрині використовують різні матеріали, однак я вирішила порівняти три матеріали: вата, синтепон, тканина.


 Для мене у вузлових ляльках найважливіше, щоб голова тримала форму, оскільки тільки тоді на неї можна легко намотати будь-якої складності хрест на обличчі. Нитки при цьому не перекручуються та не ковзають. Також голівка має бути доволі міцною, щоб на ній трималася хустинка чи інші головні убори/ прикраси. Не менш важливим для мене є і навність спіралі у голові, прадавнього символу кругообігу життя.

У своїй практиці я використовую синтепон, якщо мені потрібно зробити велику кількість простих лялечок. А тканину, зокрема канву чи льон, для ляльок-образів. 

Читайте також: 

No comments:

Post a Comment