Friday, July 1, 2011

Іди, іди, дощику... "Країна Мрій 2011"

Іди, іди дощику,
Зварю тобі борщику
В полив’янім горщику,
Іди, іди дощику,
Цебром, відром, дійницею
Над нашою пшеницею!
Іди, іди дощику,
Зварю тобі борщику. 
"Країна мрій" минула...а дощі все ще йдуть. За все своє життя я ще не пам'ятаю такого дощового літа. Цього року я була серед організаторів "Країни Мрій", то ж дізналася - що і як робиться.

 
Тож все робиться складно і через десяті руки. Окремо хочеться подякувати Богдану Гдалю та Катерині Качур, я точно знаю, що вони виклалися на 110%. Приємно було бачити багато майстрів, незважаючи на дощ...було дуже людно!


А ще, я все-таки не втрималась і купила підсвічник від Анатолія Байди тож маю тепер свій "вогник", що мене зігріває :) Дуже гарна та якісна авторська робота!


Цього коника купила спіціально на замовлення для одного з музеїв в Росії. Коника зроблено майстром з Києва Анатолієм Бровченком.


А цю чудову лялечку і рушник я отримала у подарунок від майстрині Надіїї Химиченко.
За що їй велика дяка. Друзі, запрошую вас переглянути чудові віночки ціє майстрині у мене в блозі.
Вінки і віночки
 Хай щастить!

Читайте також:
Украинский костюм - Folk ukrainian costume

"Оксанина лялька" - "Oksana's Doll"

Україна - Ukraine

No comments:

Post a Comment