Sunday, November 6, 2011

Виставка «Народні майстри Космача» від Євгена Гапича

Днями відвідала виставку фотографій Євгена Гапича, що проходила у Музеї Гетьманства. Виставка вразила своєю теплотою...адже на фото  зображено процес творчої роботи талановитих майстрів. Декілька фото до вашої уваги...


Євген Гапич, фотограф:
Приблизно півроку я збирав матеріали, вишукував щось незвичайне і обирав кращі світлини з кращих. Щотижня я приїжджав до Космача. Присвячував цьому цілий день. Обирав від трьох до п’яти майстрів, фіксував їх роботу. У мене була єдина умова – люди сидять і просто працюють, наче й нікого немає біля них. І я їм не заважаю, і вони мене не тривожать.








У Космачі понад третина мешканців зайняті творчою працею. Хтось вишиває, хтось тче килими, ще хтось робить зі шкіри постоли, збиває діжки та різьбить по дереву. А у когось добре виходить плести ліщинові кошики, виготовляти традиційні строї й народні інструменти. Але особливо Космач знаний писанкарством.

Євген Гапич:
Тепер знаю як виготовляється писанка, вишиванка, килими, постоли. Також побачив те нестримне бажання творити. Як часто казали самі майстри: «Треба мати чисте серце, щоб заплановане виходило». 


Матеріали: http://visty.in.ua
Фото: Катерини Орлови-Гузової

No comments:

Post a Comment